katrine kopperud eriksenKatrine hadde et brennende engasjement for Gynkreftforeningen, hun satt som både hovedstyremedlem og som leder for vårt lokallag i Oslo og Akershus.

–  Katrine har vært en forkjemper for åpenhet rundt senskader etter gynekologisk kreftbehandling, og rundt seksuell helse etter kreft. Til tross for at hun selv hadde gjennomgått enormt mange og tøffe behandlinger brukte hun både tid og krefter på arbeid for Gynkreftforeningen, og var en humørspreder! Vi er svært takknemlige for den innsatsen Katrine har lagt ned, både i form av sin vilje til å dele og bidra til åpenhet, og alt arbeidet hun har utført i de vervene hun har hatt. Vi kommer til å savne henne, sier Siri Berg, leder i Gynkreftforeningen.

Hvil i fred Katrine.